måndag 6 april 2009

Längtar

Åh, jag vill bara att april ska ta slut! Det beror inte bara på att maj månad ter sig varmare och ljusare än april, utan jag har så mycket jag ser fram emot under försommaren.

I början av maj ska jag på kurs, bo på hotell, insupa lärdom och höja min kompetens! Känns alltid bra att få sig ett kunskapslyft. 10 dagar efter att kursen slut rullar flyttlasset till nya lägenheten, är så förväntansfull! Ska bli kul att inreda ett nytt hem. Pacman och jag har beslutat oss för att köpa en ny soffa. Känns väldigt lyxigt!

Vi ska bara inte tala om juni! Jag längtar så, födelsedag, öl på stora torget, syrener, glass och solglasögon. För att inte tala om festerna. Grillpartyn, midsommar, inflyttningsfest... ja ni fattar!

2 kommentarer:

Bitten sa...

Håller med! Toklängtar efter alla mysiga sommartillställningar, inte minst midsommar. Vi ses alldeles för sällan nu för tiden.

Geisha sa...

Håller med! ...alla möjliga sorters fester ;-)