lördag 18 oktober 2008

Hål i huvudet?

Jag är en enkel människa. Varför? Jag asgarvar åt tv 6 programmet "Hål i Väggen".

Det är så sjukt kul att se dessa kändisar i sina silverfärgade kroppsstrumpor när de på alla möjliga vis försöker ta sig igenom den rosa frigolitväggen. Jag älskar att i slowmotion se när kändisen inser att det hela kommer gå åt helvete. Det är så härligt att all prestige är lagd åt sidan och alla är helt fria att göra bort sig!

Jag går till och med så långt jag här föreslår att nästa val skal avgöras i en "Hål i väggen"-duell. Tänk vad mycket pengar vi kommer att spara på att stänga alla vallokaler. Vår öron kommer att bli så lyckliga över att slippa lyssna på alla vallöften! Och hela valet kommer att vara över på en halvtimme, dessutom sponsrat av TELIA.

"I det blåa laget har vi lagledaren Fredrik Reinfeldt, flankerad av Maud Olofsson och Göran Hägglund. De Röda laget stoltserar med Lars Ohly, Maria Wetterstrand och lagledaren Mona Sahlin!" Vilken fröjd för ögat att se våra partiföreträdare puttas ner i en vattengrav av en rosa vägg.

Inga kommentarer: