lördag 8 november 2008

'Allå, 'allå?

Haha! Jag fick erbjudande om världens sjukaste reklamgrej nu i veckan. En "retro" telefonlur till mobiltelefonen. Man jackar in den i mobiltelefonen och sen kan man använde den som headset. Jag höll på att garva ihjäl mig.

Är det meningen att man ska ha en stor mastodontlur hängandes i telefonen? Varför ska man ha ett headset som man måste hålla i?

Jag pratar faktiskt en hel del i telefon när jag kör bil. (OBS, jag pratar endast när headsetet är ikopplat. Jag är fortfarande ganska laglydig!)
Sega bilturer i en bil utan radio piffas lätt upp med en liten pling till Blondie, Geisha eller någon annan vän som jag bara MÅSTE prata med.

Hela min bil-telefon-pratar-procedur skulle ju gå i stöpet med en retrolur till headset. Det vore ju rent av livsfarligt!

*Ja just det ja, det HÄR är mitt hundrade inlägg. Ett opublicerat, tomt inlägg hade smugit sig in någonstans och förvirrat mig.

Inga kommentarer: