tisdag 17 mars 2009

Ibland har man tur!

Jag har under den senaste månaden letat efter ett par snygga, bruna stövlar med klack, gärna träklack. De ska inte vara fodrade utan de ska vara vårstövlar.

Det har dock varit störtomöjligt att hitta ett par sådana stövlar, tills idag! Av en slump råkar jag titta in i en av de där lite dyrare skoaffärerna som jag vanligtvis aldrig brukar hitta något i. Där, i en fyndlåda hittar jag precis de stövlarna jag letat efter, och de kostar bara 250:-!

Okej, de sitter sjukt tajt runt mina vader för tillfället. Jag får plats med ett par tunna strumpbyxor, inte mer, men det är det värt! Jag har flera kjolar som kommer passa utmärkt till dessa nya dojor så vad spelar det för roll?

Kan även berätta att jag har lämnat in mina trasiga skor på lagning så i stället för ett par vinterstövlar för alla tillfällen, har jag plötsligt tillgång till fem par vinterpjucks. Börjar man ana en viss skomani?

Inga kommentarer: