måndag 9 mars 2009

Ta i?

Fick i förra veckan hem mina foton jag beställde över nätet. 75 öre/bilden och en portoavgift på 29:- resulterade i 175 bilder för 160:-. Det var inte bättre förr då det kunde kosta 100:- att framkalla 24 kort på en vecka, och då damp de inte ens ner i brevlådan, utan man fick gå och hämta dem själv. Nu tog de tre dagar innan mina kort låg på hallmattan.

Jag kunde snabbt sortera upp mina kort i tre högar: Italien - Grekland -05, Österrike v 4 och Övrigt. Efter denna uppdelning insåg jag att antagligen tagit i något i överkant då vår Italien - Grekland-resa på en månad representerades av en hög på 52 bilder och Österrike högen bestod av 60 bilder. Hände det verkligen så mycket fantastiska saker nere i Alperna?

Eftersom det var jag som höll i kameran nere i Österrike så finns det inte så många läckra bilder på mig. Men läckra bilder fanns det gott om...








Brownie i dimman!



Sämre utsikt på lunchen kan man ha!






Sumo (skidor) och Geisha (snowboard) susar ner för backen

Inga kommentarer: