fredag 16 januari 2009

The return of the RumbaRumpa

Jag har insett att jag ligger i omkörningsfilen, accelererade och i full fart närmar jag mig målet. SVENSSON-LIVET! Vi har ju redan en Volvo...

Hur ska jag annars tolka min fredagskväll? Pizza och Let's dance. Visserligen kanske Pacman ligger lite före, han är faktiskt ett helt år äldre än vad han var igår och hyssjade faktiskt åt mig när Magnus Samuelsson skulle bli bedömd av juryn i TVn.

Appropå Magnus Samuelsson, vilken rumbarumpa! Jag går inte lika långt som Tony Irving. I'm not in LÖÖÖVE, men snacka om att killen kan skaka rumpa. Måste skryta med att jag sett killen live, bärandes på en delfin. Visserligen i plast, flytleksak åt barnen, men ändå...

Förutom att beundra rumbarumpor har jag jobbat en sväng, sjungit för Pacman på hans stora dag (tack Blondie för hjälp med packetletandet, det blev jättebra) skrivit statistiktenta och i vanlig ordning kom jag fram till hur uppgiften ska lösas, 20 minuter efter att tentan lämnats in. Jag hänger på håret även denna gång! Får se det positiva i det hela, så länge jag inte får ut min examen så kan man inte kalla mig för en fullfjädrad vuxen...

Inga kommentarer: