måndag 28 juli 2008

Back in business

Jag är tillbaka ute i arbetslivet! Första dagen på jobbet och jag är helt slut i fötterna. Inte van vid att stå en hel dag. Annars var det helt okej, lite lite att göra kanske, men vi har blivit lovade mängder med prover under veckorna som kommer. Då ska här analyseras!

Angående arbetskamraterna så var de inte fullt så mossiga som jag befarat och labbchefen ser visserligen tjurig och bestämd ut, men hon verkar snäll. Det är antagligen inga människor som jag kommer umgås med resten av livet, men det funkar under dessa veckor.

---

En helt annan sak. Innan bion igår var jag inne på Yngves och köpte en dricka (det är sjukt varmt om ni missat det). Jag blev glatt överaskad då expediten såg ut som en arabisk version av Jude Law, speciellt när han log. Mums...

Inga kommentarer: