torsdag 24 juli 2008

Nu har det hänt!

Jag är för det mesta en väldigt sansad person. Får väldigt sällan frispel eller går bärsärk, det kanske skett fem gånger (OBS: nu räknar jag bort de gånger då jag och min bror Kalle råkat i luven på varandra!).

Ett av dessa minnesvärda ögonblick utspelade sig under en nyårsnatt då mina "vänner"
tänkte utsätta min älskade Pacman för (tyckte jag) något vedervärdigt. Själv har jag inte speciellt många minnen från mitt frispel, men de som var där försäkrar mig om att jag var flyförbannad och det enda som hindrade dem från att utföra det vedervärdiga brottet var mitt åskmoln till humör. Jag minns som sagt ingenting av detta själv, vilket kan bero på att jag verkligen gick bärsärk men det kan också bero på att det var en del alkohol inblandat.

Sedan dess har Pacmans väl och ve i ämnet varit en fråga som man närmat sig något försiktigt, i alla fall när jag varit i närheten. Men så igår kväll så skedde det! Apparaten togs fram och Pacmans kalufs sträcker sig nu inte längre än 13 mm över skulten. Jag höll faktiskt själv i rakapparaten vid ett tillfälle...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bild bild bild!

Anonym sa...

...och oj så snyggt det blev! //Geisha