torsdag 28 augusti 2008

Hoppsan!

De där nattpassen sliter visst mer på mig än vad jag kunnat ana! Sov till klockan 17 idag, helt sjukt. Det känns som om jag lever för blött spannmål, min säng och nätterna. Det är som tur är bara två nätter kvar och sen är jag ledig HELA HELGEN! Det är bäst för dem. Jag trodde för en stund att de ville att jag skulle jobba även söndagen, men Chefen lade in sitt VETO i frågan och nu får jag vara ledig! Jaaa!

Pacman var nästan rädd för mig i morse när jag kom hem. Jag var så trött att jag blev översur. Allt var pest, jobbarkompisarna var dumma i huvudet, Driftschefen var en ond slavdrivare och jag hoppades att hela bygget skulle sprängas i luften! Tänk vad mycket ljusare allt kan te sig då man sovit nio och en halv timme och fått beskedet att man får vara ledig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, hon satte oss på att jobba istället. Madde jobbar 12,5 h idag. ;)