måndag 18 augusti 2008

Modesyndare!

Just nu begår jag en grov synd (eller egentligen två, eftersom jag bloggar från Chefens dator på arbetstid). Det hela är faktiskt snäppet värre än leggings en svettig sommardag. Jag har på mig strumpor i mina Birkenstock! Strumpor i sandaler är bland det fulaste som finns, men ändå sitter jag här med mina solkiga, gröna socks i tofflorna. Ursäkten jag har för detta brott är att pjuksen jag fick från bemanningsföertaget är så grymt hårda att de inte går att stå i en hel dag. Fast jag vet inte om ursäkten berättigar till brottet...

2 kommentarer:

mikebike sa...

hahaha... nä det gör det fan inte! man kan inte ha strumpor i sandaler om man inte är antingen; under 5 år och lyckligt ovetande om allt som har med stil och smak att göra, eller över 80 år och bara skiter i alla sociala regler :)

Anonym sa...

Strumpor i birkenstocks är okey imo, värre med strumpor i pumps/finsandaler, gärna med öppen tå. DET börjar dessutom bli mode på riktigt. Spare us!